magdalenasten

Alla inlägg under februari 2014

Av Magdalena Sten - 2 februari 2014 13:59

Vad är egentligen kärlek? För mig är kärlek nåt speciellt, nåt som man endast visar för dom som man bryr sig om väldigt väldigt mycket. För mig är kärlek HONOM, det är HAN, HAN är kärlek för mig.

 

    

Att få vakna upp i hans famn, att få känna hans värme och at få känna sig liten, hjälplös och älskad av just honom är helt underbart.

           

Att gång på gång hitta tillbaka till varandras armar, att aldrig sluta tänka på varandra är kärlek för mig. Att aldrig sluta älska någon och att aldrig tröttna på att säga just "jag älskar dig" till varandra, att aldrig kunna tänka sig en framtid utan honom vid sin sida, det är kärlek.

Den kärleken som jag får varje dag av just honom är helt underbar och jag vill inte leva utan den.

Jag älskar dig, Emil Anton Marcus Lindhe, har alltid gjort och kommer alltid att göra.

 


Presentation


Hejhej, mitt namn är Magdalena Sten, jag är 17år och bor i den lilla men fina "staden" Oxelösund. Jag läser andra året på gymnasiet på Flygteknink Technical Training och satsar på att bli flygplanstekniker en vacker dag.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards