magdalenasten

Alla inlägg under november 2013

Av Magdalena Sten - 29 november 2013 22:26

Hade "idrott" imorse, vi körde nån typ rrågesportstävling av nåt slag ocv självklart vann laget jag var med i. Gick till dobken och käka lunch sen på stan en sväng eftersom vi missa skavsta bussen... kom till skolan strax efter12 och kolla på film tills mentorsmötet. Snacka massa skit och sedan gjorde vi övningsfrågor på lektionen, fick sluta 1 timme tidigare så träffa Kajsa lite tidigare och köpte julklappar, så nu är alla klappar som jag tänkt köpa klara, bara Emils kvar som inte blir klar förns på torsdag, senast. Har nog aldrig varit så nöjd med en julklapp som jag är med hans. Tog bussen till farmor & farfar strax efter 17, var där en stund sen åkte pappa, jag & kajsa vidare till ica och handla lite.
Just nu sitter jag och kollar på idol och nyårsklänningar, har hittat så många snygga som jag har riktigt frov lust att beställa hem, menmen...

Av Magdalena Sten - 28 november 2013 20:38

Hejhopp, kort skoldag idag så var hemma strax efter tre. Har inte skrivit nåt på senaste tiden och dwt har jag väldigt mycket bortförklaringar för men det är skit samma. Emil sov här i tisdags och i onsdags var jag ute o sprang en sväng. Idag var tanken att jag skulle gymma men var riktigt hungrig (åt ingen lunch) och sen hade jag ingen som helst motivation för det så åkte hem och färgade kajsas hår, nu har hon typ samma färg som jag, lilla härmapa... sen har jag pluggat, pluggat och pluggat, gick inte så bra men skit samma. Imorgon ska jag gå på stan en sväng med kajsa och köpa presnet till mamma som fyller på måmdag och sen lite julklappar. Ha det gött!
Vi är snygga...

Av Magdalena Sten - 24 november 2013 21:33

Hejhej, åkte till skolan igår på öppethus, var ganska mycket folk som kom, mer än jag trodde ialla fall. Brukar inte vara så många som kommer ut till skavsta bara för att kolla på en skola.
Imorse vakna jag upp i den vackraste famnen av dom alla och låg kvar i sängen och bara tog det lungt till 12 ungefär då vi gjorde oss iordning för kalas, min bonusmorfar Micke fyller nämligen 50 år idag, grattis till honom. Käka massa fika och busa med mina kusiner. Emil åkte hem vid fyra-tiden och sen dess har jag läst lite i 50 nyanser av honom. Bästa boken jag någonsin läst och jag har inte läst många böcker.
imorgon är det måndag och skola igen... efter skolan ska jag gå runt på stan med pamela ett tag för att sedan åka ut till rosvalla på möte med bissarna. Nu ska jag kolla lite tv och sen sova.

Av Magdalena Sten - 22 november 2013 08:08

Nu har vi klarat ytterligare en vecka av skolan och jag börjar se ljuset i tunneln.
Gymmade med Ilya igår efter skolan sen åkte jag direkt till ramdalen för att döma lite innebandy, inte det roligaste jag gjort då kanske men men. Nu sitter jag på bussen på väg till bt, får se när jag kommer fram om jag hinner med nävekvarns bussen eller om jag får gå dit vi skulle vara på idrotten, kommer fortfarande inte ihåg vad det heter..men vet vart det ligger ialla fall. Idag ska jag kanske kolla på innebandy med pääämiii, får se om hon hinner innan bion annars ska jag nog ta det lungt hemma och plugga lite kanske. Imorgon är det öppethus på skolan så då ska jag vara där. Ha en toppen fredag.

~

Av Magdalena Sten - 21 november 2013 21:45
Av Magdalena Sten - 20 november 2013 21:17

 Hejhej, idag är det onsdag. Fick sluta tidigare så hann med en tidigare buss till bt där jag mötte Frida på bussen. Vi åkte vidare till ocklepund och gick runt en stund och fika lite innan hon skulle klippa sig. När hon var klar gick vi in på ica en sväng sen kom hennes farsa och hämtade oss. När jag kom hem hjälpte jag pappa med maten och nu sitter jag och kolla på snooki & jwoww. Imorgon är det nationellt i engelska, aaaaaas taggad, noot... Efter skolan ska jag till friskis med Ilya och gymma, sen direkt efter ska jag till ramdalen och döma innebandy, vad har jag gett mig in på liksom...jag kan inte döma och speciellt inte innebandy. Aja, får se hur det går. Ska tvätta bort sminket nu och sen sova, hörs.

Av Magdalena Sten - 17 november 2013 16:01

Vaknade vid nio imorse, slog på Arn 2 och kolla tills det var dags att bege sig till rosvalla. Emil skulle döma, som vanligt. Micke hämta mig 12 vid rosvalla så var vi ute och körde i sisådär 2 timmar ungefär, det är så kul så tiden bara flyger iväg. Kom hem för typ 2 timmar sen och har tagit det lungt bara. Skulle börja plugga direkt när jag kom hem men som vanligt blev det inte så... ska ta tag i det nu och läsa igenom idrottshäftet sen göra klart religionsfrågorna. ORKAR INTE!

Av Magdalena Sten - 16 november 2013 11:18

Vaknade vid nio tiden, duscha och gjorde frukost. Bacon, knäcke, baked beans och chokladmjölk, underbar start på dagen. Nu ligger jag i sängen med matkoma, ska snart fixa mig sen ska emil och jag till sporthallenoch kolla på innebandy. Inatt sover jag hos Emil och imorgon ska jag ut och köra en sväng med Micke. Ha en trevlig lördag.

Presentation


Hejhej, mitt namn är Magdalena Sten, jag är 17år och bor i den lilla men fina "staden" Oxelösund. Jag läser andra året på gymnasiet på Flygteknink Technical Training och satsar på att bli flygplanstekniker en vacker dag.

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2013 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards