magdalenasten

Direktlänk till inlägg 22 november 2013

FREDAG!!

Av Magdalena Sten - 22 november 2013 08:08

Nu har vi klarat ytterligare en vecka av skolan och jag börjar se ljuset i tunneln.
Gymmade med Ilya igår efter skolan sen åkte jag direkt till ramdalen för att döma lite innebandy, inte det roligaste jag gjort då kanske men men. Nu sitter jag på bussen på väg till bt, får se när jag kommer fram om jag hinner med nävekvarns bussen eller om jag får gå dit vi skulle vara på idrotten, kommer fortfarande inte ihåg vad det heter..men vet vart det ligger ialla fall. Idag ska jag kanske kolla på innebandy med pääämiii, får se om hon hinner innan bion annars ska jag nog ta det lungt hemma och plugga lite kanske. Imorgon är det öppethus på skolan så då ska jag vara där. Ha en toppen fredag.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Magdalena Sten - 4 maj 2014 19:28


Hejhej, skickade in här idag och såg att jag inte har skrivit på väldigt väldigt länge, o de var ju tråkigt. Mycket har hänt sen jag skrev sist men inget riktigt värt att nämna.  Idag var jag på rosvalla och dömde 2st 7-manna matcher, det var ka...

Av Magdalena Sten - 2 februari 2014 13:59

Vad är egentligen kärlek? För mig är kärlek nåt speciellt, nåt som man endast visar för dom som man bryr sig om väldigt väldigt mycket. För mig är kärlek HONOM, det är HAN, HAN är kärlek för mig.        Att få vakna upp i hans famn, att få...

Av Magdalena Sten - 8 december 2013 16:56


Hejhej, har inte skrivit nåt sen förra veckan och det ber jag om ursäkt för. Har haft fullt upp med träningar och skola och sånt skit som måste göras. Var iala fall och hämade Emils julklapp i onsdags, så sjukt nöjd över den och det vart verkligen...

Av Magdalena Sten - 1 december 2013 12:55


Hejhej, första advent och första december idag.Åkte in till stan igår efter jag kollat på Kajsas innebandymatch. Gick runt lite i olika affärer, fick med mig hårfärg till mamma, ett navelsmycke, en lite mindre kula till den, glittrigt nagellack och e...

Av Magdalena Sten - 29 november 2013 22:26


Hade "idrott" imorse, vi körde nån typ rrågesportstävling av nåt slag ocv självklart vann laget jag var med i. Gick till dobken och käka lunch sen på stan en sväng eftersom vi missa skavsta bussen... kom till skolan strax efter12 och kolla på film ti...

Presentation


Hejhej, mitt namn är Magdalena Sten, jag är 17år och bor i den lilla men fina "staden" Oxelösund. Jag läser andra året på gymnasiet på Flygteknink Technical Training och satsar på att bli flygplanstekniker en vacker dag.

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2013 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards